REZULTATE PROPUSE
Mărirea termenului de valabilitate la produsele din păstrăv: semiconserve de păstrăv – de la 35 zile la min. 2-3 luni; conserve de păstrăv de la 35-45 zile la min. 3 luni; cerințele de export ale firmei impun un termen de valabilitate cât mai mare, comparabil cu firmele concurente de pe piața externă.
Scăderea numărului de produse neconforme în cazul conservelor de păstrăv; în prezent, produsele neconforme rezultă în urma procesului de sterilizare a conservelor datorită neetanșeintății dintre borcan și capac.
Scăderea numărului de produse nevandabile; prin implementarea soluțiilor propuse prin proiect numărul de produse nevândute va tinde spre zero.
Creşterea încrederii consumatorilor prin comercializarea unor produse de calitate şi sigure pentru consum.
Siguranţa în consum este prioritară, lipsa inocuităţii anulează celelalte valenţe ale calităţii unui produs alimentar: legală, nutritivă, senzorială, tehnologică, estetică, socio-ecologică.